Reklama regionalna
Internet daje dzisiaj ogromnie wiele narzędzi reklamowych. Mamy przecież mailing, mamy również reklamę banerową, linki sponsorowane w ramach adSense i adWords, mamy również pozycjonowanie i kilka innych drobniejszych pomysłów. Ale przecież nie mówimy o tym, że każdy z tych pomysłów jest idealny i nie wszystkie dają te same efekty. Ale przecież nie od dzisiaj wiemy, że pozycjonowanie jest najbardziej skuteczna metodą, tym bardziej, że samo SEO da się wykorzystać na kolejnych kilka innych sposobów. W tym mamy przede wszystkim pozycjonowanie, które można wykorzystać na kilak ciekawych sposobów. W tym pozycjonowanie globalne i regionalne. Czym się to różni? W tym pierwszym wypadku chodzi przede wszystkim o to, że „hasło fotograf” będzie rozpoznawane dla wszystkich zapytań w kraju. Także ktoś, kto chce promować swoje usługi fotograficzne dla wszystkich internautów, powinien szukać właśnie takich słów kluczowych, należy jednak zdać sobie sprawę, że takie SEO jest stosunkowo trudne do realizacji. Jest ogromnie duża konkurencja w sieci. Jeśli jednak zaczynamy skupiać się na tym, że hasło pozycjonowanie opatrzymy fraza regionalną, czyli na przykład „fotografia Szczecin”, to promujemy się w sieci wedle określonej lokalizacji i miejscowość. Tutaj pozycjonowanie jest łatwiejsze.Zawsze jednak musimy uwzględnić dwie opcje pozycjonerskie. Musimy rozważyć, gdzie tak naprawdę chcemy się promować w sieci. Bo przecież nie w każdym wypadku będziemy musieli jako fotograficy szukać rynku zbytu dla całego kraju.