Sonda

Czy używasz Black SEO?

Wyniki

Loading ... Loading ...
December 2018
M T W T F S S
« Dec    
 12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31  
Kategorie
Przykłady marketingu
    Rodzice wybierający produkt przeznaczony dla niemowlaka bardzo często kierują się kwestiami związanymi z bezpieczestwem oraz wysoką jakością niż samą ceną. Produkt powinien spełniać w jak najwyższym stopniu swoją rolę. W przypadku jedzenia muszą to być wyroby zdrowe i najlepiej ekologiczne, natomiast kosmetyki powinny posiadać różnego rodzaju atesty i nie powodować podrażnień. Kwestie te wynikają z troski i miłości jaką darzą rodzice swoje dzieci i chęć wyboru najlepszego dostępnego produktu. Są to czynniki emocjonalne, charakteryujące wybór bardzo wąskiej ilości produktów. Dokonując badań w zakresie najczęściej wybieranych firm można zauważyć tendencje do wybierania marek znanych i dostępnych na rynku już od dłuższego czasu. Są one sprawdzone, a dzięki temu rodzice wiedzą, że kupują swoim pociechom to co najlepsze. Produkt przeznaczony dla najmłodszych powinien przejść przez szereg testów o których warto wspomnieć w kampanii promocyjnej. Pomoże to wzbudzić zaufanie wśród nabywców i podjąć decyzje o zakupie akurat tego produktu a nie . Cechą charakterystyczną kampanii marketingowej produktów przeznaczonych dla niemowląt jest to, że nie jest ona przeznaczona dla konsumentów użytkujących ten produkt. Decyzja jest podejmowana przez rodziców, a więc reklama oraz sam produkt powinny odpowiadać ich wymogom. Reklamy drukowane w prasie powinny być zamieszczane w specjalistycznych pismach skierowanych do mam, a spoty reklamowe emitowane w telewizji podczas reklam w programach najczęściej oglądanych przez kobiety.
    Coraz większa konkurencja na rynku ubezpieczeniowym wymusza na firmach z tej branży postawienie nacisku na efektywną kampanie promocyjną. Walka o klienta odbywała się przez dłuższy czas za pomocą obniżania składek lub jak najszybszą wypłatą odszkodowania w razie zaistnienia szkody. Jednak konkurencyjną ofertę trzeba było w interesujący i ciekawy sposób przedstawić konsumentom. Ważne zatem było wybranie firmy marketingowej, która opracuje „chwytliwy” tekst oraz reklamę, która na długo pozostanie w pamięci widza i zachęci go do skorzystania z usług właśnie tej konkretnej firmy. W działalności ubezpieczeniowej ważna jest również wypłacalność ubezpieczyciela, im większa firma o bardziej ugruntowanej pozycji, tym mniejsze ryzyko, że w razie sytuacji, gdy ucierpi duża liczba ubezpieczonych nie będzie możliwości wypłaty należnych świadczeń. Promocja w przypadku dużych i stabilnych ubezpieczycieli powinna stawiać nacisk na ilość ubezpieczanych osób, długość okresu funkcjonowania firmy. Natomiast małe firmy mogą walczyć o klienta za pomocą niskich kosztów ubezpieczenia lub szybkiej naprawy zaistniałej szkody. Obydwie kwestie są ważną kartą przetargową przy wyborze firmy ubezpieczeniowej i powinny być umieszczone w spocie reklamowym. Firma powinna również dbać o lojalność dotychczasowych klientów zapewniając im wysoką jakość świadczonych usług. Duże znaczenie ma tutaj wybór agetów i brokerów, którzy reprezentują ubezpieczyciela na rynku. Powinny być to osoby kompetentne, rzetelne o gruntowne wiedzy z tematyki ubezpieczeń.

Kiedy warto rozpocząć pozycjonowanie

Zabiegi pozycjonowania warto rozpocząć już na samym początku swojej działalności w sieci. Nie można tracić cennych dni, ponieważ małe jest prawdopodobieństwo, iż nie znając adresu strony, ktokolwiek trafi do naszego sklepu internetowego czy na stronę świadczącą określony zakres usług. Prawda bowiem jest taka, iż potencjalni zainteresowani klienci będą trafiali w dalszym ciągu na witryny konkurencji, których znają adresy bądź trafiają tam za pośrednictwem wyszukiwarki, zaglądając jednocześnie na strony, które otrzymały najwyższą pozycję w wynikach wyszukiwania. Spośród kilku pierwszych stron można bowiem wybrać ofertę na tyle korzystną, aby nie chciało się już przeglądać innych propozycji, co wiąże się z poświęceniem kolejnego, cennego czasu. Dlatego też tak niezwykle ważne jest to, aby i nasza witryna znalazła się na jak najwyższej pozycji w wyszukiwarce. Najczęściej oczekiwania sprowadzają się do jednej z trzech pierwszych, bądź pięciu pierwszych. Czasami wystarczy znaleźć się na pierwszej stronie.

Wszystko oczywiście będzie różniło się czasem oczekiwania, a także ceną, jaką trzeba będzie zapłacić osobie pozycjonującej. Trzeba jednak jej zaufać, ponieważ bez wątpienia efekty zaczną być bardzo szybko widoczne. Im szybciej zlecimy pozycjonowanie, tym lepiej dla naszej witryny, popularności, a także popytu na oferowane przez nas produkty czy usługi. Z pozycjonowania może skorzystać każdy, niezależnie jaki typ usług zamierza świadczyć. Powinien jednak dopilnować, aby strona internetowa była na tyle atrakcyjna, zbyt potencjalnego klienta zatrzymać na dłużej. Nic bowiem nie wyjdzie z pozycjonowania, jeżeli osoba zainteresowana szybko zamknie stronę, gdyż nie okaże się ona na pierwszy rzut oka godna uwagi. Właśnie dlatego sukces tkwi po pierwsze w naszej stronie internetowej, po drugie zaś w pozycjonowaniu, dzięki któremu większa liczba osób będzie miała szansę odwiedzenia naszej witryny. Każdy powinien mieć to na uwadze, jeżeli oczekuje znaczących zysków i korzyści z pozycjonowania.

 

2 Odpowiedzi do “Kiedy warto rozpocząć pozycjonowanie”

Napisz komentarz

Musisz być zalogowany żeby móc komentować.